לוגו ענת וייסברג שקוף

052-9250096

מאמרים

 
מדידה, כל מה שרציתם לדעת - למה ואיך

כשניגשים לתהליך של שיפוץ, חשוב מאד לעשות מדידה מדויקת ככל הניתן. למה?

  1. הכנת תוכניות השיפוץ – הריסה, בנייה, חשמל ותאורה, אינסטלציה, גבס וריהוט – מצריכים עבודה בתוכנת עיצוב ובקובץ DWG.
  2. מדידה מקצועית מייצרת לי קובץ אוטקאד DWG עם התשתיות הקיימות שמהווה לי בסיס לתכנון ראשוני וגם מפורט, כולל גבהים של התקרה הקיימת ומידות הפתחים הקיימים (חלונות ודלתות), עובי הקירות ומיקומי תשתיות אינסטלציה חשמל ותאורה.
  3. הקבלן ואנשי המקצוע עובדים לפי תוכניות ומידות מדויקות.
  4. בקובץ התכנון אני עובדת בשיטת סופרפוזיציה – כלומר, אני מכינה ורואה את שכבות התכנון ביחד אחת על גבי השנייה כדי לוודא שאין התנגשויות בין מיקומי תשתיות מבחינה בטיחותית ועיצובית ופרטי נגרות מתוכננים.
    ניתן לעשות זאת רק בקובץ של DWG (אוטוקאד).
  5. גם אם יש ברשותכם הדפס או קובץ PDF של תוכניות שאינן מעודכנות, לא ניתן לסמוך על התכנית או על ההיתר בנייה הישן שיש ברשותכם.
    לפעמים עם השנים דיירי הבית הקודמים או אפילו אתם, ביצעו שינויים שאינם מתועדים בשרטוטים ישנים או היתרים מקוריים.
    אמנם חשוב לי כמתכננת להסתכל על השרטוטים וההיתרים הקיימים, אבל אני צריכה שיהיה לי קובץ DWG אוטוקאד שכולל מיקומים עדכניים של כל הקירות, הקורות, העמודים והתשתיות של האינסטלציה והחשמל.
  6. אז.. איך זה מתבצע ומי מודד?

כשפונים אלי לתכנון ועיצוב בית מגורים או בית עסק, אני בודקת עם הלקוחות אם קיימת תוכנית עדכנית של השנים האחרונות. לעיתים אם התוכנית היא עדכנית לשנתיים האחרונות, ניתן לוותר על המדידה ואני יכולה לסמן את מה שאני צריכה לפי התוכניות והביקור בשטח הבית/בית העסק.

אם אין תכנית עדכנית – אני עובדת עם מודד קבוע (ניתן לקבל הצעות מחיר נוספות ממודדים אחרים במידה ותרצו).
המודד איתו אני עובדת מספק שרות מדידה סופר מקצועי, עם מכשור מיוחד (נראה קצת כמו חליפת חלל, כמו שרואים תמונה) שממפה ויוצר את נתוני המדידה, כך שבסיום תהליך המדידה שהוא קצר, אנחנו מקבלים קובץ DWG אוטוקאד (או REVIT) עם המידע הכי מפורט שניתן לראות של תשתיות וקירות ופתחים של החלל הנמדד.
מעבר לכך אני מקבלת עבורכם מהמודד צילומים שניתן ל"זוז" בתוכם ולצפות בפריטים שיש בחלל. הצילומים זמינים לנו למשך 3 חודשים ומאפשרים גם מדידה בתוך הצילום ותכנון מדויק יותר.

יש לכם שאלות נוספות? צריכים שיפוץ? מדידה? דברו איתי ונתקדם משם.

052-9250096 עיצוב פנים שרואה אותך