לוגו ענת וייסברג שקוף

052-9250096

מאמרים

 
למה מעצבת פנים

שלב התכנון של הבית או הדירה למגורים, הוא אחד הדברים החשובים שאנחנו עושים כדי להגיע לבית או לדירת החלומות שלנו.

השקענו סכום נכבד מאד ברכישת דירה חדשה או בית חדש, ככל הנראה בין ההוצאות הגדולות שאנו עושים, אז איך נוודא שהבית או הדירה מתאימה בדיוק לצרכים ולחלומות שלנו? איך נביא למקסימום את ערך הנכס שרכשנו?

גם אם אנחנו גרים כבר הרבה זמן בבית, חשבנו לעבור לבית חדש אבל בסוף החלטנו שעדיף לשפץ ולהישאר – איך נעשה זאת בצורה נכונה, בצורה חלקה ככל הניתן ונקבל את המירב ביחס להשקעה שלנו?

אנחנו יודעים בגדול מה אנחנו רוצים, אבל אולי יש דברים שאיננו רואים? אולי יש עוד דרכים להפיק את המירב מהנכס שלנו?

כאן בדיוק התפקיד והיתרונות של מתכננת מעצבת פנים. המקצועיות, ההכשרה, היצירתיות והיכולת של מעצבת פנים להסתכל על אותה תוכנית שיש בידנו ולהפיק ממנה עוד.

עוד מקום, עוד אחסון, חדר עבודה או פינת עבודה או עוד מקום לאירוח או לינה.

עיצוב פנים הוא עולם ומלואו. הידע של מעצבת פנים יכול לחסוך לכם כסף, טעויות, ועוגמת נפש בתהליך.

אם יש לכם המון זמן פנוי, המון מוטיבציה לתהליך של עשה זאת בעצמך ואתם יכולים לפנות זמן ומשאבים ללימוד תהליכי שיפוץ או בנייה ולליווי התהליך ברמה שוטפת ויומיומית – אולי כדאי לכם לשקול להוביל בעצמכם את התהליך. עדיין הייתי ממליצה על התייעצות עם מתכננת ומעצבת פנים.

אבל אם זמן פנוי זה לא משהו שיש לכם בשפע וגם אם לא מתאים לכם להתעסק או ללכת ללמוד איך עושים תוכניות בינוי, אדריכלות, חשמל ואינסטלציה, תאורה, גבס ופריסות ריצוף וחיפוי…ואין בכוונתכם ללוות את תהליך הבנייה והשיפוץ מול בעלי מקצוע…סימן שאתם צריכים מעצבת פנים!

אשמח להציע את שרותיי כמתכננת ומעצבת פנים עבורך.

אני מתמחה בדירות ובתים למגורים והשקעה במגזר הפרטי.

השירות שאני נותנת כולל תוכניות מקצועיות, ליווי לבחירות ומעטפת מושלמת. לכם נשאר להנות מהתהליך, לקחת בו חלק במידה שמתאימה לכם ובמידה שאתם אוהבים לשחרר ולסמוך על בעלי המקצוע שאתם עובדים איתם.

בין אם תבחרו להיות מעורבים מאד – ואני אוהבת מאד את האינטראקציה וסיעור המוחות עם לקוחותיי, ובין אם תחליטו לתת לי להוביל את התהליך וההחלטות עבורכם במסגרת התקציב שלכם, אני אהיה שם. לתת לכם שרות מצוין וליווי אישי. בהתחייבות.