לוגו ענת וייסברג שקוף

052-9250096

מאמרים

 
עיצוב דירת קבלן

כשאנחנו רוכשים דירה חדשה מקבלן,  בהסכם המכר כלולים סטנדרטים שהקבלן נותן לרוכשים כגון גודל מרצפות, איכות גמר מטבח של ריצוף, פרזול, כלים סניטריים, מעטפת חשמל תאורה ותריסים.

בהמשך, אנו מקבלים מהקבלן או החברה היזמית של הפרויקט גם רשימה של ספקים שעימם יש לחברה או לקבלן הסכם ולכן אם תבחרו המוצרים שהחברות המסוימות האלה מציעות וגם אם תחליטו לשדרג אצל אותם ספקים את הסטנדרט של דירת הקבלן – תהליך העבודה מול הקבלן יהיה פשוט, לרוב גם לא יהיה כל עיכוב במסירת הדירה לחזקתכם בסיום הבנייה.

הקבלן מתכנן טיפוס או מבנה של דירה גנרית – כללית. הוא לא מכיר אתכם, את הצרכים, החלומות והציפיות שלכם.

נקודות החשמל והתאורה שיש בתכנון הם לא הטובים ביותר עבורכם, מיקום המטבח ומבנהו, המקלחון, האחסון פינת העבודה והאירוח הם כלליים אם בכלל קיימים (לא כל הפונקציות הנדרשות לכם נמצאות בתוכנית).

מניסיון של תכנון ועיצוב דירות קבלן רבות אני יכולה לומר בוודאות שאם יש לכם כוונה לגור בבית שרכשתם וגם אם לא והדירה נרכשה להשקעה, בהשקעה נמוכה ביחס לעלות הדירה ניתן להפיק ממנה הרבה הרבה יותר ולהעלות את ערכה.

באמצעות עיצוב פנים, תוכלו לקבל תוכניות בית או תוכניות דירה מתאימות עבורכם, ניצול טוב יותר של כל החלל של הדירה ועיצוב שיש בו התאמה (גם אם יהיו הבדלים) בין כל החללים בבית. התוצאה תהיה גם פרקטית יותר וגם יפה יותר. שפה עיצובית תואמת ואפקטיבית.

גם אם אתם יצירתיים ויש לכם רעיונות מסוימים לשינוי בתוכנית של דירת הקבלן המקורית, אתם צריכים מעצבת פנים שתכין תוכניות מפורטות – בניה, חשמל, אינסטלציה, גבס, תאורה שתכיל את כל המרכיבים של הכיוון החדש שלכם בכל התחומים. את כל התוכניות המעודכנות הללו צריך לתאם ולהגיש לאישור "שינויי דיירים" – גוף שהקבלן שוכר או מפעיל לסנכרון כל התוכניות של בעלי הדירות ומול בעלי המקצוע השונים.

מעבר לתוכניות בנייה, מעצבת פנים מלווה אתכם בבחירות השונות אצל הספקים. מעבר לטעם וראייה עיצובית, מעצבת פנים יודעת להבין משמעויות של הבחירות שלכם לתוכניות עצמן והיא תדע לייעץ לכם לגבי סדרי עדיפויות ומשמעויות שונות של מה שיוצג לכם.

בכל הפרויקטים תמיד יש הבדל בין התוכניות לביצוע בשטח, לפעמים  חריגה של 5 ס"מ במיקום קיר או עמוד יכול להשפיע על כל התוכניות. ליווי של מעצבת פנים נותן לכם שקט שגם אם תהיה חריגה קלה או משמעותית בביצוע, אפשר יהיה לקבל החלטות תכנוניות ועיצוביות גמישות שיתאימו לשינוי שיקרה בפועל או לבצע התאמות בהתאם לשינויים בשטח.

ולבסוף, לקראת קבלת המפתח והדירה, ובחירות הלבשת הבית, ההום סטיילינג – ניתן לקבל סיוע של מעצבת בבחירות ובהלבשת הבית (ריהוט, ריהוט קל, וילונות, שטיחים ושאר אבזור הבית האקססוריז).

רלוונטי עבורכם? רכשתם דירת קבלן? תתקשרו ונתאם קפה 0529250096